Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~valkiria666 | użytkownik

imię i nazwiskoKasia adresKraków zarejestrowany03.06.2009 @19:08:28 ostatnio na stronie17.02.2014 @10:56:38



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty50 komentarze1104 posty na forum0

komputer / sprzęt
Olympus e410

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~igor11    15.07.2013 @23:26:07
wiem heh
~andyt58    04.01.2012 @19:40:50
...miło mi ; dziękuję za odwiedziny...
~ArturIII    04.01.2012 @18:09:10
... a czy wiesz miła Kasiu, że o Mazurach mówiono w innych landach pruskich pogardliwie - " Laski..., piaski..., i karaski...," lub z innej beczki - "Tam, gdzie się kończy kultura, spotkasz Mazura"...., ))
piękne dzięki za odwiedziny..., pozdrawiam ciepło...,)
~Sorke    03.12.2011 @01:07:50
Mieszanka. Kot rosyjski i nasz polski dachowiec. Nie uczula i potrafi sobie otworzyć lodówkę Dziękuję i pozdrawiam
_______
Jeżeli możesz poradź
Jeżeli Ci się nie podoba - napisz
Jeżeli nie umiesz nie obrażać - ćwicz.
~ammarath    01.11.2009 @22:01:25
cieszę się że Ci się podoba ; )
~pieroog    01.11.2009 @19:12:21
dziękujee
_______
~poziomka0321    19.10.2009 @20:34:47
dziękuje w takim razie też dodaje do obserwowanych
_______
Twoje emocje to małe cuda. uchwycić cud w momencie, gdy się zdarza.
~StrawberrySwing    14.10.2009 @16:05:13
dziękować
~Tahyon    14.10.2009 @14:25:18
Składam raport z Wrocławia - temp. 5 stopni ponad zero, ciemno jak w nocy i lekki opad deszczuW skrócie super gdyby nie fakt że niedawno wróciłem z uczelni
_______
Racja jest jak dupa - każdy ma własną

Ludzie nisko ocenili Twoją pracę. Więc weź się do roboty, trenuj i pokaż co naprawdę potrafisz.
~Bazazu    14.10.2009 @14:08:16
dziękuje
_______
What If God Was One Of Us...?
~KevinLomax13    08.10.2009 @15:29:47
_______
...zazwyczaj nie oceniam, wolę konstruktywnie skomentować no chyba, że foto naprawdę się spodoba
~PrzemekD    05.10.2009 @00:23:46
Dziękuję pięknie
~Brigette    03.10.2009 @19:56:54
Dzięki za komentarz. :P
_______
...
~Marcinusss    03.10.2009 @19:27:56
Dziękuje miłego wieczoru Pozdrawiam
_______
Dziękuje tzn oceniam. Pozdrawiam
~bananowygnom    02.10.2009 @16:45:31
dziękuję (:
~Ryba8412    02.10.2009 @16:34:44
Dzieki za odwiedziny i komentarz - oczywiście masz racje, kiedy robiłem nie miałem jeszcze pojęcia o fotografii a i teraz jeszcze ciągle się ucze ale lubię to zdjęcie
Pozdrawiam
~paaraasolkaa    22.09.2009 @18:55:11
Dzieki za miłe słowa
pozdrawiam.
_______
no w sumie to zapraszam.
~WildWilly    22.09.2009 @18:15:42
Dziękuję.
Pozdrawiam (;
~scieszka6    22.09.2009 @17:59:02
jakieś 80 km od Krakowa Beskid Żywiecki
_______
Nienawiść jest łatwa,a miłość wymaga wysiłku.
~Hidek    22.09.2009 @17:49:58
nogi i stopy w butach na trawie . Nie widzisz tego?
~atamueller    22.09.2009 @17:45:23
dzięki
~loveintea    22.09.2009 @14:42:43
nie znam się dobrze na zdjęciach. jakość zwykle jest słaba, ale to lubię, nawet bardzo. i to się liczy.
~mati89    22.09.2009 @00:10:47
dziekowac :D
~jgd    21.09.2009 @23:49:51
dziękuję
~himekoart    20.09.2009 @20:43:24
woooow no co ty?!?!to pogratuluj modelce urody:D
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt